JEZUITSKÝ SKLEP
Volné víkendové termíny 2023: | Volné víkendové termíny 2024: |
Říjen 20.10. (pátek) | Leden 5. – 7.1., 13. 1. (sobota od 14.00), 20.1. (sobota od 14.00), 26.1. (pátek) |
Listopad 17.11., 24.11 (pátky) | Únor 9.2. (pátek), 16.2. (pátek) |
Prosinec 29.12.-31.12. | Březen 1.3. (pátek), 8. 3. (pátek), 30. 3. (sobota od 14.00) |
Duben 19. 4. (pátek), | |
Všední dny bývají volné, informujte se telefonicky. | Červen 7. – 9.6. , 14.6. (pátek), 21. 6. (pátek), 29.6. |
Červenec a Srpen – obsazeno 31.8. jinak vše volné | |
Září 21. (sobota od 14.00) – 22.9. | |
Říjen 11. – 13.10., 18.10.(pátek), 25. – 27.10. | |
Listopad 1. – 3. 11. , 16.11. (od 14.00 hodin) – 17.11., 22.11. (pátek) | |
Prosinec 20. – 22.12., 27. – 29.12. |
Cena pronájmu:
Celodenní – od 1.9.2002 2500,- Kč, půl den příprava nebo úklid 1000,- Kč – cena je včetně vybavení. (páteční – pouze jednodenní termíny i s úklidem za cenu 2000,-). Podmínky pronájmu naleznete zde: smlouva o pronájmu. K dispozici jsou židle a stoly, přilehlá kuchyň vybavená ledničkou, mikrovlnou troubou, vařičem, varnými konvicemi, myčkou a vším potřebným nádobí až pro 120 osob. Lze navíc zapůjčit chladící přístroj (500 Kč), světelnou střechu (400 Kč) ozvučení, mikrofon, projektor, plátno (100 Kč/ks). Prostory infocentra i sklepu si můžete prohlédnout přes Google Street View zde.
Krátkodobý – 250,- Kč za první hodinu, za každou další 100,- Kč / hod. (hodinový nájem se vztahuje pouze na prostor, nikoli na vybavení). Kuchyň je k akci možno pronajmou za 300,- Kč ( nádobí).
Nově nabízíme možnost zajištění zastolování, dekorací na vaši oslavu nebo svatbu, můžeme také zajistit cateringové služby, v případě zájmu si prohlédněte náš ceník, dekorace lze objednat v balíčku, nebo jednotlivě. Níže fotografie na kterých je ukázka dekorací na svatbu.












Podmínky pronájmu:
1. Pronájem sálu si je možné objednat u vedoucí informačního – event centra: Jana Kašpar Jelínková, e-mail: info@eventcentrum.cz, nebo telefonicky na 739944599.
2. Zájemce o pronájem sálu a přilehlých prostor je povinen nahlásit požadovaný termín, spolu s doplňujícími informacemi o druhu pořádané akce; počtu osob, jméno odpovědné osoby/pořadatele starší 18 let, která bude odpovídat za průběh celé akce spolu s telefonickým kontaktem a emailem na který mu bude termín akce potvrzen písemnou formou, teprve potom je termín pronájmu závazný. Pronajímatel si vyhrazuje právo zrušit plánované akce z vážných důvodů, např. pandemická nebo technická opatření.
3. Se zájemcem bude uzavřena, min. měsíc před konáním akce, nájemní smlouva, na základě které se zavazuje k úhradě zálohy 1000,- Kč. Pokud zájemce nebude reagovat na telefonickou, či písemnou žádost o uzavření smlouvy do pěti dnů bude nájem automaticky zrušen.
4. V případě že pronajímatel zruší termín z vážných důvodů bude pronajímateli vrácena záloha v plné výši.
Pokud bude pronájem zrušen nájemcem min. 20 dní dopředu bude nájemci záloha vrácena v plné výši, při zrušení termínu po uplynutí této doby záloha propadá.
5. Nejpozději v den pronájmu je nájemce povinen uhradit smluvně stanovenou částku(mínus zálohu) za pronájem sálu, včetně zapůjčené techniky a na základě toho mu budou vydány klíče od pronajatého prostoru.
6. Po ukončení akce je nájemce povinen vrátit klíče pracovníkovi informačního centra se kterým společně zkontrolují stav zapůjčené techniky, odevzdaného sálu, přísálí, kuchyně (včetně stavu nádobí). V případě že akce končí mimo pracovní dobu informačního centra zavazuje se pronajímatel k odevzdání klíčů a navrácení prostor následující pracovní den. Pokud dojde k poškození inventáře, techniky a nebo nádobí provede pronajímatel s nájemcem vyúčtovaní.


